Top 500 Marchi più preziosi di a Cina |U valore di a marca di u Populu hà saltatu à $ 9,649 miliardi

U valore di a marca populari di u top 500 più preziosi di a Cina hè saltatu à $ 9,649 miliardi (1)

A (19th) "World Brand Conference" ospitata da u World Brand Lab (World Brand Lab) hè stata tenuta in Pechino u 26 di lugliu, è u rapportu di analisi di u 2022 "500 Marchi più preziosi di a Cina" hè statu publicatu.In questu rapportu annuale basatu annantu à l'analisi di e dati finanziarii, a forza di a marca è u cumpurtamentu di i cunsumatori, People's Holding Group brilla trà elli, è People's Brand hà un forte valore di marca di 68,685 miliardi di yuan, classificendu 116th in a lista.

U tema di a Conferenza Mondiale di a Marca di questu annu hè "Momentum and Momentum: How to Rebuild the Brand Ecosystem".A globalizazione ecunomica è l'integrazione ecunomica regiunale sò i dui tendenzi maiò in u sviluppu ecunomicu mundiale oghje.U Gruppu di u Populu hà sempre guardatu u mondu, pensendu in u mondu, è sognu di u futuru.Per ghjunghje u scopu di entre in u top 500 di u mondu u più prestu pussibule.

Sicondu l'analisi di u World Brand Lab, a forza cumpetitiva di una regione dipende principalmente da u so vantaghju comparativu, è u benefiziu di a marca affetta direttamente a furmazione è u sviluppu di u vantaghju comparativu regiunale.

U valore di a marca populari di u top 500 più preziosi di a Cina hè saltatu à $ 9,649 miliardi (2)
Smart Manufacturing Smart Park versu una fabbrica intelligente senza luci (3)

U rapportu di analisi di "500 Marchi più preziosi di a Cina" in 2022 prupone chì sottu à u sfondate di l'impattu di l'epidemie mundiale è di a situazione internaziunale cumplessa è cambiante, e marche ecologiche illuminanu a strada per a trasfurmazioni di e marche glubale, è ponu cumunicà. cù l'utilizatori, l'impiegati, l'ecologicu U travagliu inseme per creà un futuru win-win ci face più cunvinta chì e marche eco-marchi sò u novu mutore per a crescita sustinibule di e marche glubale.

Cum'è unu di i primi 500 in Cina, u Gruppu di People hà da cuntinuà à rinfurzà u so valore di marca, s'appoghjanu nantu à a scienza è a tecnulugia muderna cum'è big data, intelligenza artificiale, Internet di e cose, etc., per serve i clienti globale in modu intelligente è precisu, è cuntinuà. per fà a missione di "cercà a felicità per i ghjente di u mondu".Marca naziunale di classa mundiale è travaglià dura, rializà a seconda partenza di u gruppu cù a seconda imprenditorialità, è accolta u 20u Cungressu Naziunale di u partitu cù risultati più eccellenti.


Tempu di Postu: Dec-02-2022