People Electrical Appliance Group Co., Ltd.

Elettu Populu CorsuTric Appliance Group Co., Ltd. (in seguitu chjamatu "Gruppu di u Populu") hè una impresa d'alta tecnulugia cù a fabricazione intelligente cum'è core, impegnata à prumove a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di l'industria di fabricazione di China, prumove u sviluppu coordinatu di l'industria. è migliurà l'efficienza di gestione.Ricertamenti, u Gruppu di u Populu hà implementatu cù successu una seria di misure per riduce i costi è aumentà l'efficienza, riduce u persunale è aumenta l'efficienza, è hà ottenutu risultati notevuli, diventendu un capu in l'industria.

In quantu à a riduzzione di i costi è l'aumentu di l'efficienza, u Gruppu di u Populu hà aduttatu una strategia di cuntrollu di costu magra, cumminata cù u so propiu ERP, MES, PLM, CRM è altre piattaforme di gestione di l'infurmazione cumpleta, per ottimisà a struttura di i costi, migliurà l'efficienza di a produzzione è l'efficienza di gestione. riduce i costi di pruduzzione, è ghjunghje u scopu di riduzzione di costu è crescita di efficienza.À u listessu tempu, u Gruppu di u Populu hà ancu fattu una grande svolta in a riduzione di u persunale è l'aumentu di l'efficienza, prumove vigorosamente a fabricazione intelligente, eliminendu attivamente è prudentemente u persunale ridondante, è accelerà a gestione raffinata di l'impiegati, riducendu cusì i costi di travagliu inutili è migliurà efficienza di pruduzzione è competitività di l'imprese.

Smart Manufacturing Smart Park versu una fabbrica intelligente senza luci (1)
Smart Manufacturing Smart Park Versu una fabbrica intelligente senza luci (2)

In quantu à a migliurà di l'efficienza, u Gruppu di u Populu hè impegnatu à ottimisà l'efficienza di l'usu di u parcu, l'aghjurnamentu di u parcu industriale cù l'intelligenza digitale, è a realizazione di a furmazione di sei basi per u sviluppu coordinatu è u sviluppu intelligente per prumove u sviluppu di l'industrii high-tech. cum'è a nova energia, novi materiali, semiconductor 5G, display optoelettronica di cumunicazione, grande energia, grande salute, intelligenza artificiale è big data.Queste misure ùn solu migliurà l'efficienza di gestione è l'efficienza di pruduzzione di l'imprese, ma ancu prumove a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di l'industria di fabricazione di China è facenu cuntributi pusitivi à u sviluppu ecunomicu di a China.

Inoltre, u Gruppu Populu hè ancu attentu à a rispunsabilità suciale corporativa è hà fattu cuntributi pusitivi à u sviluppu durevule.U Gruppu Populare hà participatu attivamente à e donazioni di carità, à a prutezzione di l'ambiente è à l'imprese di benessiri publicu, è hà fattu cuntributi impurtanti à l'armunia è a stabilità suciale.

Smart Manufacturing Smart Park versu una fabbrica intelligente senza luci (3)

People's Electric Appliance Group Co., Ltd. hà da cuntinuà à impegnà à a filusufìa cummerciale di riduce i costi è di aumentà l'efficienza, riducendu u persunale è aumentendu l'efficienza, prumove l'aghjurnamentu industriale, è facenu più cuntributi à a trasfurmazioni, l'aghjurnamentu è u sviluppu sustenibile di l'industria di fabricazione di China.


Tempu di Postu: Dec-12-2022